DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

I helgen är det musik som gäller

Publicerad 2008-07-04 13:50:19 i Allmänt,

Idag FÅR bränslet kosta nästan vad som helst. Jag ska ju till Göteborg för att se Springsteen både i kväll och i morgon. Många frågar om man är riktigt klok, varför se båda?
på två stycken i rad så får ni svaret! Stämningen, känslan och folkfesten är bara lite på ytan, man måste verkligen göra det för att förstå.

Just nu är man nästan nervös som man var på Julafton när man var liten, man funderar på setlistor, öppningslåt osv. Hörde om ett fans som låg på sjukhuset idag och imorgon och missar konserterna, jag vill skänka en tanke och hoppas att någon av dina nära går dit för att sedan kunna återberätta för dig. Givetvis önskar jag också att du frisknar till och kan se konserter vid andra tillfällen.

Det var länge sedan Bossen spelade "born in USA" som öppningslåt, men kanske att det blir så idag. Det är ju trots allt 4th of July idag.

Jag lovar att rapportera mina upplevelser på söndag eller måndag, beroende på hur lång tid det tar att hämta sig.

Om jag fick önska, så skulle jag vilja höra Jungleland ikväll! Och önska det får jag, för det är fan i mig min blogg!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-07-04 17:04:40

Sv: hon är med i serien the hills :)

Postat av: E svarar..

Publicerad 2008-07-04 18:31:41

visst var den =D

Postat av: al

Publicerad 2008-07-04 22:18:47

Ja, det hade kanske inte varit så praktiskt om alla sprang omkring med samma DNA... =)



Ha så kul på konserterna!



al

Postat av: Malin

Publicerad 2008-07-05 13:55:40

Svar Dennis: Okej :) Kan kolla in på din blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela