DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Samma, lika.

Publicerad 2008-07-03 14:20:29 i Allmänt,

Ingen förändring i Halmstad idag. Ännu.


Jag har dock fått informationen idag om att Jet har intresse av att sälja hela sin rörelse (Svergie, Norge, Danmark). Frågan man ställer sig blir ju klart: Finns det lönsamhet i att bara sälja bränsle?

Annan nyhet i ämnet som jag trillade över idag är att Oljebranschen vill och försöker få handla i Euro istället för dollar. Hoppas en sådan övergång inte blir direkt, för då blir det en dirket följd för slutkunden då priserna skulle skena...


Annars känner jag mig på hyfsat gott humör idag, semestern närmar sig med stormsteg. Lite tråkigt bara att inte hinna  göra fler affärer innan dess. Men folk är på semester både här och där.

Trodde förresten att det bara var jag som hade svårt att ta mig i ur soffan och hitta på något mera nyttigt för kroppen. Men då fick man läsa idag att det är hjärnan som ställer till det för oss. Bra! Kan man skylla på det nästa gång man blir ombedd att dammsuga tror ni?

Sen vill jag bara meddela att jag tycker att man ska få skriva precis vad man vill i sin blogg, rätta mig om jag har fel men det är väl det som kallas yttrandefrihet?

Med andra ord är artikeln om Fredrik Federly bara skit och egentligen inte värd en debatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela