DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Jag är stum av förvåning

Publicerad 2008-06-30 13:29:28 i Allmänt,

Priset har inte gått upp idag (!?)

Trevligt att man kan ha fel ibland.
Jag tänkte meddela att jag jobbar denna veckan oxå sedan går jag på semester. Inte lika länge som jag från början blev lovad, men trots allt en stund. Enda problemet med att först lova viss tid och sedan ändra på den är att mina barn blir lidande. De står utan både föfäldrar och barnomsorg vecka 31... Men men det går säkert att lösa. Jag har ju inga som helst problem med att hitta lösningar på just det poblemet. Inte så säker på att ledningen på jobbet gillar lösningen, men o andra sidan gillar jag inte att bli snuvad på en veckas semester heller. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela