DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Hot och annan lekisverksamhet.

Publicerad 2008-05-28 20:43:50 i Allmänt,

Konstigt att man ska behöva känna så här, men om någon i ens familj utsätts för hot och andra barnsligheter så måste man ju skriva av sig lite...
Det finns ju folk som inte kan visa sin tacksamhet på annat sätt än att bli förbannade när de blir ifrågasatta, och så är det i detta fallet.
Att hålla på med fasoner som lämpar sig bäst i lekis och mellanstadiet. Att vuxna människor eller kanske till och med gamla människor beter sig som små barn det får mig att reagrera.

Får idag (Onsdag) ett samtal från en nära anhörig, som i samtalet med mig berättar att han/hon fått ett hot tilldelat sig. Skriftligen dessutom, och via mail... Hur dum och korkad får man bli? Med dagens teknik går det ju inte att spåra (!)Idiot!
Samtidigt vill jag helt förkasta denna personens bettende och det må vara hänt att personen i fråga inte mår bra, men allvarligt! Endast fega personer beteer sig så, väx upp för fan!

Säger bara en sak, jag blir vansinng av sånt här barnsligt beteende, och jag hoppas denna personen kan få hjälp med sina problem, om inte, så må kass då! Men ta inte ut det på någon annan!

Tack!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-05-30 16:13:33

Verkar vara inne med hotelser nu ;)Må jävulen ta alla satar som hotar folk!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela