DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Lördagsgodis

Publicerad 2009-08-22 09:25:12 i Allmänt,

När man är liten, som mina barn, då är lördagen något heligt som ofta är  i form av en godispåse. När man blir äldre finns det andra saker som man prioriterar på lördagar. Som att sova!
Nu är jag inte direkt lättväckt, men om grävmaskiner och andra fordon väcker resten av familjen kl 0800 så är det bara en tidsfråga innan man vaknar själv... 

Är de här 0800 imorgon, så ska jag vara beredd med hagelbössan.

Finns bra saker med att vakna tidigt. Dock. Jag ska ta min hund och åka till skogen. 

Förresten måste jag citera Patrik Sjöberg med ref till inlägget om 800m löperskan...
" De Ryska kulstöterskorna är inte heller så jävla snygga " 
Känns faktiskt som något som Patrik skulle tycka vara viktigare än vilket kön som dinglar eller inte dinglar i brallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela