DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Vem är du?

Publicerad 2009-08-20 21:25:28 i Allmänt,

Telefonen ringer...

- 116319
- Vem är det här?
- Vem borde det vara?
- Det borde vara en tjej.
- Ja det ÄR det ju inte. Som om det borde vara det så har du slagit fel nummer. (här någonstans tycker jag att hon borde fatta, men icke... maler på)
- Ja, men jag vet att jag slagit rätt.
- Hur kan du veta det? Jag är ju inte den jag borde vara.
- Men jag har ringt till ett nummer i Halmstad
- Ja det har du nästan.
- Nästan? Är jag inte i Halmstad?
- Det vet väl inte jag...är du?
- Oohh... Har jag kommit till Halmstad?
- Beror ju på var ifrån du kommer innan?
- Men du är inte Jenny?
- Riktigt, JAG är inte Jenny.
- Är hon där?
- Var?
- Hemma?
- Jag vet inte, beror ju på var hon bor...
- Där!
- Ser inte vart du pekar.
- Nu tycker jag att du är taskig och tråkig.
- Jaha, jag visste inte att du ringde mig för att jag skulle vara rolig.
- Gjorde jag inte heller, ringde ju för att prata med Jenny.
- Då ska jag vara ändå tråkigare nu...Du verkar ha ringt fel, finns ingen Jenny på detta nummer.
- Kunde du inte sagt det lite tidigare?
- Jo, det kunde jag. Och tyckte att jag gjorde det.
- Hej då!
- Hej på dig, och du!
- Ja?
- Nästa gång du ringer så lovar jag att försöka vara lite roligare... Ha en trevlig kväll!


Varför ringder de mig?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-20 22:22:22

Hahaha..du är för rolig ibland

Postat av: DENNIS

Publicerad 2009-08-20 23:04:47

ibland?

Postat av: Magnus

Publicerad 2009-08-21 08:01:51

HA HA HA! Klockrent!

Postat av: Peter Kårhammer

Publicerad 2009-08-21 09:10:35

Mycket bra!! Bättre än så blir det inte!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-08-21 09:24:11

Hahaha

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-08-28 13:04:25

skrattar högt! Du är för rolig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela