DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Återigen

Publicerad 2009-05-26 16:47:23 i Allmänt,

Jag tänkte passa på att innan jag lämnar jobbet får spy av mig lite.

Och då tänkte jag spy på föreningsverksamhet.
Missförstå mig rätt, jag gillar vissa föreningar, tex de som gör att barn kan spela fotboll tillsammans eller spela schack, men jag ogillar sådana som man måste vara med i för att räknas som fullvärdig medlem i livet. Och då tänker jag på "Fuck"föreningar, föräldrarföreningar och vägföreningar. Vilket jävla piss...

Vem fan bestämmer allt sånt? Att man måste vara med alltså... Jag vill inte!

SÅ... Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela