DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Det är allt lite stressigt

Publicerad 2009-10-28 15:00:17 i Allmänt,

Har under en längre tid funderat över att ändra mina stressvanor.
Känns som om man borde hinna med 30 minuter på spikmattan och/eller kanske 30 minuters meditation varje dag...

Det konstiga är bara att prioriterar konstigt. Egentligen kanske man skulle behöva en läkare som sa "Om du inte mediterar 30 minuter om dan så kommer du att dö snart!"

Det skulle säkert funka, ett tag. Tills stressen kommer över en igen.
En annan sak som jag märkt är att jag inte har nån energi att reagera på saker om jag är stressad. Säkert därför jag inte skrivit nåt på länge, lite stressapatisk liksom.

Jag ska försöka hinna med att hitta något otroligt onödigt att blogga om senare i kväll, just nu försöker jag bara slå ihjäl tid på lunchen. Hoppas det är ok.
Tack för mig, för nu.

Och tänk på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela