DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Efter viss bloggtorka

Publicerad 2009-09-16 19:39:53 i Allmänt,

kommer kanske blogggrönska... inte fan vet jag.

Tycker i alla all att det är på tiden att jag skriver om något som intresserar många, inte bara mig, eller inte alls mig.

Alltså givetvis måste jag börja med Anna Anka, redan vid namnet börjar man ju ana.
Den kärringen vill nu lära Svenska fruar i "hennes sits" hur man bör leva sitt liv för att få ut så mycket som möjligt av det. Hon funderade på att starta en verksamhet och ha kurser i detta.
Jag vet inte men det känns som om målgruupen med Nanny, Världskänd make och egna jetplan kanske är lite liten just i Sverige.
Och jag tror inte hon kommer bli mer framgångsrik än... t e x Linda Rosing eller nån annan plastikpaddingkärring i rutan.

Både när jag ser och hör henne för mig tankarna till en kanske mer känd Anka... Nämligen Kalle. Hans kurser skulle jag gått! Lätt!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-18 07:20:10

Ja nu har jag bara läst lite i Metro om henne men förstår att hon är bra på att reta upp folk. Kanske är det det hon är ute efter, eller inte. Folk tycks ju bry sig mer o mer om sig själva, det ytliga och yttre, hur de nu kan ha samvete till det när världen ser ut som den gör. Ofattbart!

Peace out!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela