DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Hemma igen

Publicerad 2010-04-22 14:37:26 i Allmänt,

Eftersom flygplatserna i Danmark och södra Sverige idag åter är stängda så känns det som att man hade tur som kunde komma hem igår.
Sj funkade faktiskt igår, så när som på att den lilla detalj att de tog betalt för en plats biljett, med information om att jag kunde åka tåget 16,36 alt 17,36 alt 18,36 med samma biljett, ställde mig lite frågande till det men efter två kontrollfrågor: "är du säker på det?" och "Du menar alltså att det inte spelar någon roll vilket jag tar?" Så gav jag upp och bara betalade. Det skulle givetvis visa sig att man inte kan göra så, utan på det tåget jag gick ombord, det första, så var där någon annan med samma plats bokad som jag.
Men hellre hemma än inte.
Fortfarande snusfri oxå :-) Nicotinell är min vän.
Konstig känsla idag att vara tillbaka på jobbet och snart är det helg, känns lite som måndag.
Litet TIPS till kungahuset oxå: Skicka inte Madde och Jonas i parterapi, det kommer bara att göra att det blir massor att läsa om i tidningen.. Tyvärr. "Bit ihop eller bit ifrån" skulle jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela