DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

NU nu nu...

Publicerad 2010-04-21 11:28:55 i Allmänt,

English friends read below.

Sex dagar försenad sitter jag nu på kontoret i Manchester och räknar minuter tills dess att jag kan ta mig till flygplatsen.
Har försökt att logga in på SJ för att hitta en resa hem från Köpenhamn, men SJ är ju SJ så det går inte ens att komma in på deras websida.

Jag ska nedan försöka mig på att på engelska tacka alla de som sett till att jag haft det bra under min över-askade tid i Manchester:

As you all know i have been stuck for almost a week more then I planned, I wanna thank you all for taking me to do things, pubbing, dogwalking and nice dinners. It was very kind of you all to strech out a helping hand to the lost swede.

Thank you John and Jody

Also want to thank Andy and John for a nice time in the pub yesterday.

Nu hoppas jag som sagt att jag får komma hem... Om jag så ska planka sjs 1:a klass vagn :-)

I will get back to you all when I´m at home... Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela