DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Litet kort inlägg.

Publicerad 2009-08-23 13:30:35 i Allmänt,

Idag är det full fart! 

Ska se om det går att sälja den där bilen, ungarna ska hållas inlåsta under tiden! För den som inte läst innan så är det ALDRIG bra att ha ungar med vid ev bilförsäljning, så innan det blir påhopp om att ungarna ska låsas in, så läs längre ner.

Jag skulle inte ha något emot att bara sitta i ett hörn senare, koppla av, kanske tugga fradga eller nåt. Nån frustration som kryper längs ryggraden.

Helgen har gått i ett, och kan jag ska jag hålla mig vaken ikväll och skriva nåt mer inlägg... Men så länge, håll till goda med de inlägg som redan finns, kanske är där nåt som ni kan skratta åt, eller skälla kring, inte vet jag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela