DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Tvungen

Publicerad 2009-08-27 16:15:14 i Allmänt,

Jag är tvungen att lägga ut detta mail som jag fick som svar på min bil annons...

Har uttryckligen bett om att inte få några drömprutare på kroken.

För er som nu ser dåligt och tycker att denna bilden är för liten kommer texten:

Hej.
Jag jobbar som inköpare på Backman Bil AB. Vi har intresse av din bil
för ca: 35-40.000:-. Vi betalar mer vid  inbyte.Se vår hemsida på
http://www.backmanbil.se/. Du når mig på min mobil (0707-60 00 22) efter de
vanliga öppettiderna.
/Peter


Avsändarens telefonnummer är: 0303-23 08 08


Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/22667129.htm


----------------------- Info från blocket.se ------------------------

Du kan lägga till en film i din annons - just nu gratis!

---------------------------------------------------------------------
Brevet skickades via ett webb-formulär på http://www.blocket.se/ angående
din annons "Citroën C3 Sensodrive 1,6".

Personen som kontaktade dig känner alltså inte till din e-postadress
förrän du svarar på detta brev. Observera att vi inte kan veta
om avsändarens e-postadress ([email protected]) är korrekt angiven.

Utskicket gjordes från ip-nummer 81.216.204.249 klockan 13:30 den 27/08 2009.
---------------------------------------------------------------------
http://www.blocket.se/ | Sveriges största Köp & Sälj marknad

Svaret:
Jag har inget intresse av att göra dåliga affärer och trodde att min annons gjorde det ganska klart.
Har ni intresse av min bil så har jag intresse av era pengar, men då till den summa som jag nämnt.
Vill du missbjuda på bilar så kan du väl göra det till nån annan med samma intelligensnivå.

Tack för visat intresse!
//Dennis

Korrekt, och enligt vett och etikett tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Lise

Publicerad 2009-08-27 16:25:26

Haha. Du får ju lägga upp en större bild!

Postat av: Donald

Publicerad 2009-08-28 10:07:27

Gdsgd....... Dvs går det så går det?



Han skickar antagligen massvis med sådana

mail varje dag och till slut stöter han på nån

som MÅSTE sälja och då var det värt besväret

....... Only business

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela