DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Okej... då var det dags att ta tag i saker och ting.

Publicerad 2009-09-23 14:59:30 i Allmänt,

Jag är medveten om att jag varit lite dålig på att uppdatera här. Men det är inte det enda jag är dålig på, om det slätar över en del?

Jag ska idag börja med, eller fortsätta, att kasta skit på Anna Anka. Om inte hon är bland det dummast som finns registrerat som Homo sapiens sapiens så vill jag inte längre vara med.
Jag är medveten om att man kan klippa info och dylikt i en produktion för att göra det till "bättre" tv. I detta fallet är det enda man lyckats med att göra det till "sämre" tv.

 Idioten meddelar att hon tycker att det är lätt att "ligga" sig till position i den delen av världen/staden där hon lever, men att hon aldrig skulle få för sig det... nehe. Och det är därför hon är gift med en gubbe och tillika världsartist som hade sitt genombrott sisådär 15 år innan Anna Anka (Åberg) föddes. Det är inte att ligga sig till pengarna eller position va?

Skulle oxå vilja klaga lite på reklampauserna på tv3. Jag vet inte om kostnaden för att ta fram den nya "loggan" kostade mer än man räknade med eller om man bara huxflux behöver mer pengar?
Reklamen ligger nu mycket tätare än innan, har inte undersökt hur tätt, men det är en känsla jag får. De har oxå blivit längre i tid. Härom dagen klockade jag en paus till 10 minuter... Det är ju en del, om programmet man ska se har programtid i 30 minuter.

Ska man nu ändå ha så långa pauser kanske man kunde lägga dem på den tiden som Anna Anka är, eller skulle varit, i Tv.

Jaja... nog om detta. Jag har ju ändå ingen tv, iallafall inte om man frågar Radiotjänsten i Kiruna. Så min åsikt är nog inte värd nåt ändå.

Kommentarer

Postat av: Donald

Publicerad 2009-09-23 15:37:52

Get your facts right!



reklamavbrotten är tätare ja men kortare...

Postat av: DENNIS

Publicerad 2009-09-23 15:48:07

My facts are right, according to me

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-23 18:21:20

Delt ärligt Dolle, vi klockade reklamen och det höll på 10 jäkla minuter. Sjukt! grattis till lyan btw!

Postat av: Christian

Publicerad 2009-09-23 21:09:22

Jag har inte sett programmet och tänkte inte kolla på det heller, fast reklamen har jag ju tvingats att titta på. Gillar inte Annas attityd heller :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela