DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Vargdebatt i vargavinter

Publicerad 2010-01-03 20:11:41 i Allmänt,

Så var det klart, vargjakten alltså.
Man undrar ju hur det står till med inventeringen av vargen om samtliga licensdjur skjuts på dagens två första dagar (2jan - 15 feb).
Jag vet inte och tar egentligen inte något parti men det känns som om någon har mörkat siffran en aning.

Hur som helst så anser jag att fanatikernas utspel om att börja skjuta jägare är väl bryskt, då jag ännu inte sett någon sådan licensfördelning även om det i vissa falla hade varit bra.

Man bör nog i största möjliga mån göra skillnad på människan och djuret. Det är min mening.


Förresten gillar jag kylan, men inte när det är riktigt så här bitande. 3 - 4 minusgrader hade inte gjort nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela