DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

40-talisterna har lärt sig läsa datatext.

Publicerad 2010-05-06 22:12:00 i Allmänt,

Då fick man idag reda på att man ska tänka på vad man skriver... Eller som jag sa: "Bättre du tänker på vad du läser."
Faktum är att man kanske borde känna sig lite stolt att någon i den äldre generationen Axelsson, faktiskt tagit sig tid att läsa igenom alla inlägg. Det är imponerande.
Men bloggens namn kvarstår.
Så är det med det.
Har precis bokat så väl tåg som flyg för att bege mig tillbaka till England. Denna gång hoppas jag på mer affärer och mindre aska.
Finns det förresten någon som har bra tips på hur man får ungar att sova? Mina gick och la sig klockan 20 och är fortfarande uppe till och från. Toabesök, hosta, klaga på värmen... Otacksamhet kallar jag det.
Funderar på att kasta ut sängarna.
Ryggsatan plågar mig fortfarande, och jag tackar för alla mail och förslag på lösning, jag tror minsann att jag ska prova alla, minst en gång.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela