DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Ryggen Jävel

Publicerad 2010-05-05 22:02:24 i Allmänt,

Någon sa en gång till mig så här: "Du kan inte ha ont ryggen, du har ju bara en sena som håller upp röven."

Nu börjar jag då undra hur fan det kan göra så ont i en sena... Efterfrågar faktiskt mer information kring det.

Men bortsett från att man måste sitta upp och sova, och att det tar sjukt lång tid att ta sig ur sängen alt. soffan, så mår jag som jag förtjänar... Rätt bra, alltså.

Har fortfarande inte snusat sen askmolnet fick mig att sluta, det känns bra. Nicotintuggummi går det åt en del dock, och det är fan inte billigare. Man undrar ju hur det kan vara lika dyrt att tillveka ett paket tuggummi som två dosor snus... Men jag ska fan klara detta. Gissar att det börjar närma sig 4 veckor utan snus.

Sen undrar jag var fan våren blev av??

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2010-05-05 22:29:30

Staaaaackars bejbi! Men du är så duktig som inte snusar! Ta och lägg ner ciggen också... ;) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela