DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Tillbaka efter semestern

Publicerad 2008-07-28 14:08:52 i Allmänt,

Jag ä ledsen att jag inte uppdaterat min blogg under semestern men jag har känt att jag verkligen behövde semester och har därför inte ängnat 1 sek till min dator (knappt).

Jag har oxå beslutat att inte längre ska föra statistik över bensinpriset i Halmstad, och detta beror INTE på att priset gått ner utan att jag kände att det retade upp mig så mycket, att hålla kolla på det.
Det räcker liksom att veta att staten blåser oss oavsett vad det kostar...

Förresten lovade jag att meddela hur konsternerna i Göteborg va, och det var otroligt bra båda dagarna. Skitbra helt enkelt, hade jag vetat hur man gör, hade jag lagt in en bild ;)

Kommentarer

Postat av: halmstadforum

Publicerad 2008-12-08 15:49:58

Vill du att din blogg skall synas mer och dessutom ha chansen att vinna feta priser? Se då till att registrera en användare på Halmstadforum.se. Den bloggare som varje månad drar flest besökare till hemsidan kommer att belönas med en plats på förstasidan och ett pris. Låter detta bra? Tveka inte! Registrera dig nu!!!!



PS. Vi kommer även utse Halmstads bästa Bloggare, vinnaren tilldelas ett skriftligt bevis. Det är något att hänga på väggen de!! DS.



Halmstadforum.se // Ryktet går – Häng med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela