DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Sömn

Publicerad 2009-05-27 12:04:54 i Allmänt,

Det sägs att sömn kan hela och läka. 

Just nu är min kropp trött och jag skulle behöva en sån där dos av sömn... Vad beställer man det?

Hemma är det en hundvalp som väcker mig varje morgon 05.30 och tar ingen hänsyn till om jag gick och la mig klockan 12, eller 03... Ja, jag vet. Det är självförvållat!

Är det inte hundvalpar som väcker mig i min skönhetssömn så är det barn eller rent av grannens snickare. Konstigt folk det där, snickare. Kan dyka upp allt ifrån 06:00 och kan gå hem alltifrån 15:00 till 24:00... Konstigt. Undrar om Borg känner till de arbetstiderna eller vad de tar i timmen sena kvällar?

Jaja, jag skiter i vilket, mitt samvete drabbas inte, endast min dygnsrytm. Och ev. blir det så att förmycket avsaknad av sömn resulterar i aggresivitet som i värsta fall går ut över mina barn eller min hundvalp och i bästa och mesta fall resulterar i en skjuten snickare mitt i sitt esse med hammaren kl 23:58. 

Åter till arbetet, efter välförtjänad lunchrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela