DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Kommentarer

Publicerad 2014-12-01 15:07:17 i Allmänt,

Jaha. Läste på en annan blogg att det är kommentarer man ska ha. Massvis.
 
Tänker då i mitt stilla sinne, att jag förmodligen inte gör rätt. Eller så är det bara så att ämnet är uttömt innan, och således ligger jag redan efter.
I så fall är det ju inte konstigt att man inte haft någon karriär inom boll-sport. Om man HELA tiden är tvåa på bollen vill säga.
 
Alltså, det är helt ok att kommentera, jag svarar säkert. I alla fall om jag tycker eller tror att diskussionen kring kommentaren kommer att vara utvecklande, för mig.
Säger inte att du måste...
 

 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-12-05 20:08:26

Vad gör kommentarer för sak ens? Ingen skillnad.

Svar: Ingen skillnad...
Dennis Axelsson

Postat av: Ida

Publicerad 2014-12-08 18:41:17

Men vill du ha ett tips på att få fler kommentarer? Du får det ändå. Kommentera andra bloggar! :)

Svar: :)
Dennis Axelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela