DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

16: augusti

Publicerad 2009-08-16 22:43:12 i Allmänt,

Det här är den första dagen på årets riktiga jakt. Det finns andra premiärdatum, men det är idag det börjar om ni frågar mig. Detta betyder att man går upp 04.00 och sitter i skogen tills det blir ljust. Man hoppas hela tiden på att få se nåt. Det blir liksom mer spännande då.
Ibland undrar jag vad man hittar för nöje med det, men kommer fram till samma sak varje gång. Det är spännande och avkopplande i samma stund. Finns inte mycket annat som klarar av att leverera den känslan.

Jag kände bara att jag behövde skriva det... Så att alla vet det sen att det inte har med själva mördandet att göra, så tyvärr ingen mening att hoppa på mig av den anledningen. 

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2009-08-17 18:22:18

usch för mygg :)

Postat av: DENNIS

Publicerad 2009-08-18 08:12:29

man får ta det onda med det goda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela