DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

JA hon/han ser konstig ut.

Publicerad 2009-08-20 07:18:36 i Allmänt,

Ibland begriper man ingenting. Jag fattar att man kan fundera. Jag fattar att man undrar.

Det hela handlar om Caster Semenya som igår vann 800 metersfinalen i VM i Berlin. Det hela handlar om hurvida hon är en kvinna eller inte. Det jag inte kan förstå är att det ska ta flera veckor att få fram ett resultat.

När jag var yngre, så kunde man dra ner byxorna och kolla!? "Den utan Pille är ingen Kille"

Visst man kan operera sig, men det är ju inte troligt att det skedde i omklädningsrummet innan loppet....

Ta inte den där sporten på sånt jävla stort allvar! Det är en Lek! Det ska vara kul!

En klok man sa en gång... Det handlar inte om att vinna, utan det handlar om att deltaga, och att vara med och hålla sig aktiv.

Jag kan iallafall spara IAAF en massa pengar!
Vi gör så här:
De tar av Caster Semenya alla kläder. Skickar ett mail till mig med bilden. Jag kollar den på lunchen. Mailar tillbaka innan 13.00 med besked jag lovar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-20 19:48:54

Fast nu finns det ju dom som opererar om sig från t.ex kille till tjej :) Om det är fallet här vet jag dock inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela