DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Back again...

Publicerad 2009-12-28 14:12:47 i Allmänt,

Ja, nu var det ett tag sedan, minst sagt.
Och nu när jag ska börja igen så vet jag knappt vad jag ska skriva om...

Man kan ju skriva om dumpade pojkar från container, eller om Woods otrohetsaffär. Men det intresserar mig inte.
Jag tror inte att han är varken den första eller den sista som kommer ta snesteg, oavsett hur mycket pengar han har på banken. Det som förbryllar mig något är att sponsorerna drar sig ur, trodde att de sponsrade honom för att han var duktig på sitt jobb... Alltså att sätta den i hålet, känns ju som han bara övade lite :-)

Det som däremot kan diskuteras, är halka och snöröjning.
Tacka vet jag Småland. Där man kan det där med snöröjning, man kör plogbladet i asfalten så att gnistorna yr. Här, i Halland, kan de inte skotta snö, det verkar bli som helt förlamade när det vita trillar från himmelen. För att inte tala om bilisterna, har de inte hunnit med att få på vinterdäck så ligger de i 10 km/h, som bromsklossar på vägen. Har man däremot fått på vinterdäck, dubbfria eller inte, så kör man som om det vore sommarväglag. Konstigt.

Nu är man igång igen, hoppas jag.... på återseende!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-28 17:29:29

Go Dennis GO...skönt att du är tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela