DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Ibland blir man grundlurad...

Publicerad 2009-10-09 09:39:38 i Allmänt,

Är inte så säker på att det alltid är den som luras fel att man blir just grundlurad... Kan lika gärna vara ens eget fel.

I detta fallet vill jag bara meddela att proppmätta smålänningar på gränsen till skåne inte är att lita på.

Skulle egentligen kunna ta i och säga att hade den proppmätte visat sig i morse, så hade jag förmodligen använd mitt licensbelagda hjälpmedel och förflyttat honom från jordelivet... men men. Det är ju inte hans fel att jag är lättlurad... Eller hur man ska se det.

Svin är han iallafall.


Resultatet?
Volvo 745 -88 Tillsalu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela