DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Intressant...

Publicerad 2009-09-09 19:39:57 i Allmänt,

Det är många som skrivit kommentarer och som tycker att jag är negativ i mycket av mina texter. Själv fattar jag ingenting :-)
Vissa tycker oxå att jag är tråkig. Det tycker jag är kul!
Jag gillar ju att få reaktioner. Det är därför jag gör det här.
Bitter sa nån. Det vet jag inte om jag vill hålla med om, däremot gör jag precis som det står i bloggens "namn" eller "header" eller vad det nu kallas. Jag säger det jag vill!
Att det tas som bitterhet är mer samhällets inställning, än mitt fel anser jag.
Man måste hela tiden ta hänsyn till vad andra tycker och ska tänka om saker... Inte jag! Inte här!
Tyvärr är det så att jag kommer fortsätt säga vad jag vill om allt, och kanske från och med nu tar i lite mer vid varje tillfälle oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela