DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Jaha, då var helgen på plats.

Publicerad 2009-09-18 18:03:55 i Allmänt,

På plats? Jaja.

Gårdagen kantades av klippor och stenar som skulle belägras för att nån hade en idé om hur man ta en bra bild...
Slutade med att jag slog i röven. Bild på det blåmärket kommer inte med.

Denna veckas stress ligger nu bakom mig, eller inbakad i mig. Men det känns ändå ok, så här med facit i hand.

Sen finns det en artikel här som visar att jag inte är ensam om mitt ilandsproblem gällande telefonin i det här landet. Ska det vara så förbannade svårt att hålla vad man lovar i sina avtal?
Eller rättare sagt, ska det vara så förbannade svårt att skriva ett avtal som vanliga människor förstår och kan acceptera? Och sen hålla vad man lovar...

Jag håller fast vid min plan och LOVAR: Så länge telefonibolagsaset försöker leverera en telefonitjänst till mig, så ska jag försöka leverera pengar till dem. Har de sen lite tur i vardagen så kanske summan stämmer överrens någorlunda med vad de vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela