DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Ska bara förtydliga min situation.

Publicerad 2009-09-24 11:50:43 i Allmänt,

Jag är inte bra, inte ens lite.
Jag ska nedan rada upp saker som jag INTE kan/har:


Jag HAR inte fotografiskt minne
Jag KAN inte tala med hundar
Jag KAN inte göra mer än en sak åt gången
Jag HAR inte tid till allt jag skulle vilja göra
Jag HAR inte råd med allt jag skulle vilja göra


Sen kan/har jag detta:


HAR jämförts med Hilter
KAN räkna på miniräknare
KAN klockan, kalendern
HAR förståelse (undrar förresten om Hitler hade det)


En sak till:


Jag HAR förmågan att försöka göra allt, men inser oxå är det INTE är möjligt. I de lägen så gör jag det jag KAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela