DennisAxelssonsBlogg

Nu var det sagt!

Testar att resa igen.

Publicerad 2010-05-16 13:37:11 i Allmänt,

Då sitter man på tåget, ett tåg som faktiskt var fem minuter tidigt som omväxling.

Nu är det bara frågan om planet lyfter i Köpenhamn, Easyjet säger på sin hemsida, den jag länkade, att det är inställt, ringer man dem så säger de att de kommer att flyga " Det är 100% säkert att vi flyger" Köpenhamns Flygplats säger att det är inställt... Vet inte vad man ska tro.

I vilket fall som helst så måste jag åka dit, för mycket saker är planerade för att bli fast i Köpenhamn. Jag får göra mitt bästa helt enkelt. Eller rättare sagt piloten.

I Övrigt är jag öppen för filmförslag, något som man kan låna i Internets stora bibliotek. Kommer att spendera timmar på flygplatser och tåg är jag rädd, så någon sevärd film hade varit bra.

Over and Out.


Fortfarande snusfri!!

Kommentarer

Postat av: Lise

Publicerad 2010-05-16 14:43:04

Taken är en helt ok film om du inte sett den :) Annars har vi ett SAW-maraton nu, det kan jag också rekommendera :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dennis Axelsson

Är det sagt? Då är det sagt!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela